Оно што обично бива и као по неком неписаном правилу које налазимо код људи опредељених ликовном изражавању и Поповић је, као што је то чинила, чини и вероватно ће чинити плејада цртача у свету, највећи део свог времена у детињству посвећивао цртању.
Од малих ногу се дивио (а и данас се диви) имагинацији и цртачкој виртуозности великог југословенског илустратора и цртача стрипова Александра Хецла који је уз „класичне“ мајсторе стрипа, нарочито Харолда Фостера и Алекса Рејмонда извршио велики утицај и био прекретница у животном опредељењу овог младог југословенског цртача.

Рођен 1949. године у Београду. После Средње дизајнерске школе уписује ликовну академију коју после пар година напушта, определивши се дефинитивно за новинску илустрацију и стрип.
Првенци његових наменских цртежа нашли су (око 1968) места у издањима Дечјих новина. Касније, неколико година ради као илустратор „Политикиног забавника“, објављује радове у „Змају“ (књижевном часопису за децу), „Студенту“, „Омладинским новинама“, „Кекецу“, да би се ове, 1978. год., вратио свом редакцијском почетку – „Дечјим новинама“ у жељи да својим трудом и присуством допринесе богаћењу југословенске стрип-сцене.
